6.9.2017

Guerilla na účtu Miloše Zemana

Guerilla na účtu Miloše Zemana

Interview multiple candidates

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit proin mi pellentesque  lorem turpis feugiat non sed sed sed aliquam lectus sodales gravida turpis maassa odio faucibus accumsan turpis nulla tellus purus ut   cursus lorem  in pellentesque risus turpis eget quam eu nunc sed diam.

Search for the right experience

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit proin mi pellentesque  lorem turpis feugiat non sed sed sed aliquam lectus sodales gravida turpis maassa odio.

  1. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
  2. Porttitor nibh est vulputate vitae sem vitae.
  3. Netus vestibulum dignissim scelerisque vitae.
  4. Amet tellus nisl risus lorem vulputate velit eget.

Ask for past work examples & results

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit consectetur in proin mattis enim posuere maecenas non magna mauris, feugiat montes, porttitor eget nulla id id.

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
  • Netus vestibulum dignissim scelerisque vitae.
  • Porttitor nibh est vulputate vitae sem vitae.
  • Amet tellus nisl risus lorem vulputate velit eget.
Vet candidates & ask for past references before hiring

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit ut suspendisse convallis enim tincidunt nunc condimentum facilisi accumsan tempor donec dolor malesuada vestibulum in sed sed morbi accumsan tristique turpis vivamus non velit euismod.

“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit nunc gravida purus urna, ipsum eu morbi in enim”
Once you hire them, give them access for all tools & resources for success

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit ut suspendisse convallis enim tincidunt nunc condimentum facilisi accumsan tempor donec dolor malesuada vestibulum in sed sed morbi accumsan tristique turpis vivamus non velit euismod.

Na transparentním volebním účtu Miloše Zemana se odehrává malá marketingová telenovela. Mezi příznivce současného prezidenta se infiltrovali i koumáci z řad podnikatelů a ve zprávách pro příjemce se předhání v poskytování slev a voucherů po zadání antimilošovsky laděných kódů.

Mezi marketéry jde slyšet (a vidět) slovo „guerilla“. Každý je v pokušení. I v našem týmu se ozvalo: „nehodíme jim tam kód na seminář Právo v marketingu?“ A kdyby ano, nebudeme náhodou „kázat vodu a pít víno“, protože jsme za hranou zákona? Musím říct, že lidová kreativita mě nepřestává chytat za srdce (a bránici). Vtipné. Originální. České. Ale nezákonné? Kdo ví.

Že máme všichni právo projevu, o tom žádná. Kde ale končí svoboda slova a začíná třeba regulace reklamy? Jedná se vůbec v takových případech o reklamu? A pokud ano, je v souladu s dobrými mravy, jak ukládá zákon o regulaci reklamy nebo občanský zákoník?

Právě tyhle otázky by si musel položit soudce, kterému by se nesouhlas s podobnými manýry dostal na stůl. Hranice mezi projevem člověka, jeho názory a reklamou může být velmi tenká. Zvlášť, pokud se jedná o živnostníka. Každý ať si posoudí sám, nakolik se zprávy na transparentním účtu projeví ve veřejné diskuzi a nakolik v obratu majitele e-shopu. Ať se každý zamyslí, nakolik je slevový kupón na transparentním účtu kandidáta na prezidentský úřad (ať už si o něm myslíte cokoliv) proti dobrým mravům. 

Na každý pád - soudcům nezávidím.